قالیچه‌ها از سبک خانه می‌گویند

متفاوت ها

چکیده مطالب جالب وجذاب از دنیای مجازی

قالیچه‌ها از سبک خانه می‌گویند

جواد
متفاوت ها چکیده مطالب جالب وجذاب از دنیای مجازی

قالیچه‌ها از سبک خانه می‌گویند

قالیچه‌ها از سبک خانه می‌گویند

 مدآنلاین: فرش و قالیچه، لوست، قاب عکس و ...همگی کانون دید در هر خانه‌ای تلقی می‌شوند. در این میان، قالیچه‌ها از جذابیت و شگفتی بیشتری برخوردارند و با ایجاد گرما، بافت و الگوی خاص سبک خانه را با توجه به چگونگی چیدمان آن تغییر می‌دهند. با هم به چند نمونه از چیدمان خانه با قالیچه‌های مختلف نگاه می‌کنیم.

- کفی همچون جنگل!

آیا دوست دارید فضای اتاق نشیمن خود را همچون محیط طبیعت و جنگل‌های بهشتی طراحی کنید؟ چه چیزی بهتر از اتاقی با فرش‌هایی ازنمای جنگل، زمین، آبشار و هر چیز طبیعی دیگر.

- فرش‌های هندسی


 یک قالیچه با طرح هندسی، همان چیزی است که با هر دکوری در هماهنگی است. با طرح‌ها و اشکال بازی کنید! طرح متناسب اتاق خود را خواهید یافت.


- قالیچه‌های نخی با رنگ‌های مختلف


 فرش و قالیچه‌های نخی، این روزها بسیار باب شده‌اند. اگر می‌خواهید نمای راهرو، حمام یا اتاق غذاخوری‌تان سبکی رنگی داشته باشند، از این قالیچه‌ها استفاده کنید. مثل این است که رنگین کمانی در خانه ایجاد شده است.


- قالیچه‌هایی با ابعاد بزرگ


قالیچه‌ها و فرش‌های بزرگ بیشتر در خانه‌های سنتی به چشم می‌خورند و فضای بیشتری از کف اتاق را می‌پوشانند. اثاثیه و مبلمان را نیز روی آنها قرار می‌دهند. با این کار، نمایی واحد در سراسر خانه ایجاد می‌شود.


- قالیچه‌هایی زیر میز قهوه‌خوری


در بیشتر خانه‌های مدرن، قالیچه‌هایی با ابعاد کوچک در زیر میز قهوه‌خوری قرار می‌دهند. با این کار، کانون دید بسیار شیکی در اتاق خلق می‌شود که دکور سایر قسمت‌های اتاق را به هم مرتبط می‌کند.


- فرش‌هایی با طرح خنده‌دار در اتاق کودک


قالیچه‌ای که برای اتاق کودک انتخاب کرده‌اید، باید دارای طرحی سرشار از خنده و فانتزی باشد. یعنی فرش‌هایی با رنگ‌های تیره یا اشکال عجیب و خنده دار.


- قالیچه‌های پرزدار اتاق خواب

 قالیچه مخصوص اتاق خواب باید بسیار نرم و پرزدار باشد تا نمایی گرم و راحت در اتاق ایجاد شود.


-قالیچه‌هایی در پاسیو


تنها اتاق‌های داخل خانه نیستند که باید با قالیچه و فرش پوشانده شوند بلکه در اتاق غذاخوری و پاسیو نیز می‌توان نمایی زیبا با فرش ایجاد کرد. با این کار، شما مکانی خودمانی و صمیمانه طراحی کرده‌اید.


- طرح‌هایی با تم خاص


اگر تم مخصوصی برای اتاق خود در نظر گرفته‌اید، استفاده از قالیچه بهترین ایده است. قالیچه‌های طبیعی و رسمی در این مورد اولین انتخاب هستند. 


 
- رویکرد مدرن در فضای سنتی


قالیچه، جزئی از اثاثیه منزل است که می‌تواند دو سبک متفاوت را با هم به زیبایی ادغام کند.برای نمونه این قالیچه نخی مدرن، با دکوراسیون سنتی و ساده ترکیب شده است.
 
-قالیچه‌ها منبع تولید نور در اتاق هستند و بهترین اثاثیه برای اتاق خواب با دکور ساده و طبیعی تلقی می‌شوند. البته اتاق خواب با فرش‌های چند رنگ نیز همچنان محیطی آرامش‌بخش تلقی می‌شود.

 

مترجم: نازنین محمدی

منبع سه خبر مدآنلاین میباشد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394برچسب:, | 20:12 | نویسنده : جواد |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.